Hjem » Nyheder » Rigtige venner kan ej købes for penge

Rigtige venner kan ej købes for penge

Vi har netop fået opgørelse

fra Aura-sponsorstrøm og OK-benzin vedr. sponsorstøtte. Aura og OK lyder tilfredse med os.

Men kig på ovenstående grafik, der handler om microsponsorater hos Aura.
Vi har venner. Det er vigtigt. De sponsorer Norsminde Sejlklub uden at være medlem. De gør det fordi de kender een i klubben. Det er da dejligt. De er markeret med rødt i oversigten. Hils din ven og sig tak for støtten.

Flest medlemmer – det lilla område – har dog ikke har responderet på microsponsorat-muligheden.
Det er ærgerligt. Der kan der være mange gode grunde til det. Men det ville være dejligt, om du ville fortælle din “fundræser”, om du

• mangler hjælp til at finde ud af, hvordan du støtter med microsponsorat.
  • ikke ønsker at blive microsponsor
  • eller bare har glemt, at du uden meromkostning kan støtte din klub med 2 øre pr Kwh strøm du bruger.

Lad høre fra dig. De her småmønter er jo lige til højrebenet at hente. : Skriv til din fundræser om du er med eller ikke med på Microsponsorat.

Fra OK-benzin lyder det, at ca en femtedel af medlemstallet, er microsponsorer. Det betyder faktisk, at her vil være et tilsvarende “lilla-område” af medlemmer, der ikke har meddelt deres stillingtagen. Også her ville din fundræser blive glad for en hilsen og en stillingtagen til nem støtte til din klub.

• og mens du endnu engang overvejer, futter din fundræser ud og leder efter penge andre steder. Der er vist noget med nye sejl og en mast …