Hele 11 både stillede op til start denne smukke aften. Det var et flot syn. Til start blev der kæmpet ved luv mærke på startlinjen.
Der lod til at være lidt delte meninger om vigereglerne… måske vi snart skal have genopfrisket regelsættet…?
Senere på sejladsen blev det en kraftig nordgående strøm, der satte navigation og dømmekraften på prøve.
Og endelig, da det hele skulle være godt, døde vinden så fuldstændigt. Eller i hvert fald så meget, at kun vores nyeste deltager gennemførte, 3 både kæmpede til det sidste men måtte se til, at kun nogle få minutter forhindrede dem i at nå over målstregen inden sejladsens 3-timers grænse var nået. De øvrige 7 både valgte at starte motoren, inden det kom så vidt.





Andre populære indlæg:
Discover more from Norsminde Sejlklub
Subscribe to get the latest posts sent to your email.