Sejlerskolens sæsonafslutningstur til Tunø

Norsminde Havn , Danmark

Sejlerskolens traditionelle afslutningstur til Tunø afholdes iår søndag den 1/10. Vi mødes på havnen kl 10.00 og forventer at være hjemme igen sidst på eftermiddagen. Der sejles til Tunø havn, hvor vi indtager medbragt frokost. Alle klubbens øvrige medlemmer er meget velkomne til at deltage med egne både. Husk madpakke og drikkevarer.

Optagning af skolebåde

Norsminde Havn

Alle sejlerskoleelever bedes møde på Norsminde Havn for at hjælpe med afrigning, optagning og vinterklargøring af de 2 skolebåde.

Klargøring af klubbåde for sæson 2024

Norsminde Havn , Danmark

Klubbåde klargøres af sejlerskoleelever 2023 + personer med kaptajnsrettigheder 2023. Nærmere program fra Ole Mikkelsen, når dagen nærmer sig.

Så starter sæsonen

En ny sejlsæson står for døren :-) Første tirsdagssejlads bliver tirsdag den 30/4 med skippermøde kl 18:30   Sejlerskolen starter også i næste uge med 4 både på vandet. Der sejles onsdag og torsdag kl. 18:00