Hjem » Sejlskolens afslutningstur til Tunø

Sejlskolens afslutningstur til Tunø

Tunø Lørdag den 5.Oktober

Sejlerskolens afslutningstur, som traditionen tro også i år gik til Tunø, skulle afvikles denne dag.

Fremmødet var overskueligt – tre fra sejlerskolen samt yderligere tre medlemmer fra klubben

Sejlerskoleeleverne riggede en H-Båd og vi sejlede ud i grov sø og vinden lige imod ( 10m/sek) i pustene. Vi blev ledsaget af en Banner 30 med de tre medlemmer fra klubben. En våd tur med søerne ind over – så nu kan vi næsten påberåbe os at være vinterbadere.

Velankommet til Tunø indtog vi en velfortjent medbragt madpakke tilsat en yderst velsmagende rom.

Efter endt frokost riggede vi bådene igen og satte kursen mod Kukkeren ( nord om Tunø). Hvorefter vi havde en pragtfuld sejlads tilbage til Norsminde for en agten for tværs.

Sejlerskolen