Hjem » Endnu en milepæl

Endnu en milepæl

• trejde instruktør har henvendt sig

Så er sejlerskolen på banen igen efter ferien. Det er skønt, men skønnere er, at sejlerskolen nu er søsat med sin trejde instruktør. Hjørleif har simpelthen henvendt sig og meldt sig som instruktør. Det er bedre og større end en månelanding, det her. Det betyder nemlig, at tre sejlerskoleelever kan stige af ventelisten  og sættes i gang med at lære om det gode sømandsskab. Vi har nu tre både, tre instruktører og ni nye sejlerskoleelever i gang på onsdage i sejlsæsonen. Bedre bliver det ikke.

På fotoet ses
Stående fra venstre: Hjørleif, ny sejlerinstruktør, Orla, instruktør mv., og Henrik, instruktør. Sidstnævnte i gang med tilrigning af båd og derfor ikke på fotoet.
Siddende fra venstre: Marius, Marianne, Karina, Pia, Lone, Birgitte, Jesper og Kristian. Gitte var fraværende på dagen.

• Nye skolelever pr 14.08.19 er Marius, Karina, Pia og Birgitte
  • Færdiguddannede pr 1.10.19 er Marianne, Lone, Jesper, Kristian og Gitte.

Velkommen til efterårets sæson i sejlerskolen, velkommen til nye elever og ikke mindst velkommen til vor nye instruktør, der som vore to øvrige instruktører ugentligt og for-free stiller op til at lære fra sig om sejlads.

Træningen og instrukserne får du i sejlerskolen, erfaringen får du ved at sejle. Det kan – udover i sejlerskolen – ske hos mandagssejlerne, hvor vi har den gode udfordring, at vi er ved at mangle medlemmer med kaptajnsrettigheder til klubbådene 🙂