Hjem » Nyheder » Kalenderen 2019

Kalenderen 2019

er kalenderen for sejleråret 2019 lagt på siden. Orienter dig venligst heri, omend der ikke er de store kastevinde i forhold til tidligere år. Først og fremmest klargøring og søsætning af klubbådene, herefter starter både sejlerskolen og kapsejladserne. Derudover vil WOW’rne og tilgrænsende igen i foråret forsøge sig med mandagssejlads med bassintræning og tursejlads. I lighed med sidste år.

– og så en hilsen fra din fundraiser

Som tidligere nævnt er vi genindtrådt i mikro-sponsor-aftalen med OK-benzin. Udover genindtræden i benzinaftalen har vi nu også indgået aftale med OK om mobiltelefoni. Det vil sige: hvis køber du din mobilpakke hos OK, hvor du i forvejen har dit benzinkort, er der både fordele til dig og din klub. OG du får ekstra til din mobil når du køber benzin. Finurligt? ja, ikke. Tjek evt. teleprisguiden her og regn den selv ud 🙂

I forbindelse med vort samarbejde med OK, mangler vi en mand/kvind, der kan stå på OK-standen med OK_konsulenten i Fakta i Malling torsdag den 11.4 nogle timer i tidsrummet mellem kl 10.00 og 14.00. – er du frisk, så kontakt snarest din fundraiser eller din formand. Det er en let tjans, der støtter din klub med klingende mønt.
Tak til de to ildsjæle, der har været i gang de sidste to gange med OK-konsulenten i Fakta, Malling. Det gav flere sponsormønter til klubben, og de er som nævnt uvurderlige for os. aftjen nu din “borger-tjans”, inden vi skal i gang med kapsejladsen 🙂

Tags: