Hjem » Klubaften: Vedvarende energi på sejlbåde

Klubaften: Vedvarende energi på sejlbåde

Mandag d. 15 Kl. 19 – 21

På mandag afholder vi vinterens første klubaften.

Hvem er ikke optaget af ladestatus på batterierne i båden? Køleskabet og instrumenterne tapper ubønhørligt på batterierne, når man sejler for sejl og/eller ligger for anker.
El-teknologien udvikler sig meget hurtigt i disse år. Det er ikke kun elbilerne, men også ombord på lystbåde,
der er sker spændende nyt.

Henry Thomsen fra www.solbaaden.dk stiller op og gør os klogere på nye udviklinger i elforsyningsteknologierne ombord på vore både.

Hvad er fordele og ulemper ved forskellige løsninger, hvad skal der til, før det virker.
Henry medbringer forskellige effekter, demonstrerer, forklarer og svarer på spørgsmål.

Vi starter som vanligt kl. 19.00, holder kaffe/kage pause ca. midtvejs og slutter, når spørgelysten ebber ud engang efter kl. 21.