Hjem » Langturssejlads i flotille.

Langturssejlads i flotille.

28 februar kl.19:00 -22:00

Vi får besøg af Thorkild og Karen, som er meget erfarne langturssejlere. De vil gøre os klogere på flotille sejlads, som de har stor erfaring med at arrangere i regi af Foreningen Til Langturssejladsens Fremme, i daglig tale FTLF.

I flotillens trygge fællesskab har mange langturssejlere “trådt deres barnesko” og for første gang vovet at sejle lidt længere hjemmefra. Her opdager man så, at udfordringerne ikke er så store endda. Men oplevelserne i nye farvande kan være meget givende.

Efter planlægningsmødet i klubhuset d. 13. Februar ser det ud til, at et antal både drager afsted fra Norsminde medio juni med kurs mod den svenske vestkyst skærgård.

På onsdag får vi inspiration til, hvordan man kan arrangere sig i en flotilje sejlads, som giver trygge rammer i et fællesskab med frihed til selv at planlægge sine sejladser.