Hjem » Tumlingen bliver 5 år

Tumlingen bliver 5 år

Der er stille i havnen for tiden, men vores fælles kærlighed, Norsminde Sejlklub, bliver 5 år. Det skal fejres!

Femårsalderen er en dejlig periode. De fleste 5-årige er meget harmoniske og viser stor lyst til at hjælpe til. Den 5-årige er meget ansvarsbevidst og løser selv små opgaver med stor alvor og fornuft. Overfor andre er den 5-årige meget nysgerrig og imødekommende, men vil tages alvorlig og elskes, samtidig med at den 5-årige er i gang med at udvikle stor selvstændighed og ansvarsbevidshed. Alt i alt oftest en meget harmonisk tid, hvor også motorik og balance bliver rigtig god.

Fødselsdagen skal selvfølgelig fejres. Derfor har du  fået en invitation i din mail til fødselsdagsfest.

Der er tilmedligsfrist til arrangementet d. 20.2.2018. Du tilmelder dig direkte til næstformanden via lienhoft@profibermail.dk Du skal kun slippe 40 kr for maden og får dertil en øl/vand 🙂 Øl og vand afregnes derudover med 10 kr/stk. Du betaler på dagen eller via MobilPay på 20 84 55 06.

Lad os mødes og feste og fejre.

Discover more from Norsminde Sejlklub

Subscribe to get the latest posts sent to your email.