Hjem » Tunø Rundt 2018

Hej ”Nabosejlklubber”

Lørdag d. 25. august 2018

afholder Norsminde Sejlklub og Hou Bådelaug

kapsejladsen ”Tunø Rundt 2018”

Sejladsen er åben for både kapsejlere og tursejlere, så skulle du have lyst at teste dine sejlerevner, er her en oplagt mulighed.

Der serveres morgenmad i klubhuset i Hou fra ca. kl. 9, der er skippermøde kl. 9.30 og kl. 11 starter første båd. Det er ikke endelig aftalt; men der vil måske blive gratis overnatning for både, der deltager i stævnet.

Om aftenen vil der være festligt samvær for deltagerne og nærmeste familie. Der er lavet aftale med den lokale slagter, så du kan bestille/købe en festmiddag hos ham til den favorable pris af 139,- kr/kuvert. Du er også velkommen til selv at medbringe noget til grillen. Mere information på vedlagte indbydelse.

Du kan finde tilmeldingsmulighed på Hou Bådelaugs hjemmeside. Her vil der også blive lagt yderligere oplysninger ud om arrangementet.

Lad os mødes og lege.