Hjem » De kommer på fredag

De kommer på fredag

VOLVO OCEAN RACE

Verdens længste og mest spektakulære havkapsejlads kommer til Århus fredag d.22.6. Besøget af de syv konkurrende både vil foregå ved Dokk1 mellem kl 12 og kl 18. Mest sandsynligt er dog ved 14-tiden.
Overvejer du at opleve den verdensomspændende sejlads ved på Dokk1 i Århus, så hold dig opdateret på din telefon ved at sende en sms til 1220. Skriv “AARHUS VOR” i beskedteksten. Så modtager du en SMS, når bådenes ankomsttidspunkt kendes. Der vil – for interesserede – være fest og gøgl for hele familien, mens vi venter.

Rygtesmeden vil vide, at der vil være et par af klubbens medlemmer at finde blandt de besøgende 🙂

Besøg hjemmesiden eller følg dem på facebook og læs vedhæftede info om tursejladsbådes placering fra sejl-sikkert-ambassadøren Gert, hvis du overvejer at sejle ind og opleve dette eventyrlige event på klos hold.