Hjem » Fem års fødselsdag

Fem års fødselsdag

Hvem skulle nu have troet det?
Det er ikke desto mindre sandt. Norsminde Sejlklub fylder fem år i februar. Reserver allerede nu datoen, da der bliver lejlighed til at fejre et godt initiativ, der blev startet af et par fuldblods ildsjæle, der stadig holder ved og holder ud. Det er da værd at fejre. Det sker 27. februar 2018. Tjek jævnligt kalenderen, hvor der vil komme yderligere information.

En anden dato som du med fordel kan reservere, er netværksmødet i “Sejlklubberne i Østjylland”, der foregår i Horsens i januar. Tjek kalenderen for yderligere information.

– og så kan du stadig nå at give en julegave til en kær ven. Yndlingssejlklubben modtager stadig donationer til brug for fast havneplads. Hold dig ikke tilbage og lad endelig ikke andre gøre det. Stort som småt luner og bringer os nærmere målet: fast tilknytning til havnen.

Med dette er jeg sikker på, at jeg
på vegne af din bestyrelse og din fundraiser kan
ønske dig og dine en herlig og fredfyldt jul.