Hjem » Nyheder » Fødselsdagesfesten

Fødselsdagesfesten

Den 5-årige blev behørigt fejret den 27. februar af et pænt antal besøgende, der indledningsvis blev beværtet med Næstformandens gode og velsmagende skipperlapskovs med tilliggende.
Velforsynet med dette og en øl/vand, blev vi bænket i lokaler lejet hos broderklubben, Norsminde Yachtklub.

Snakken gik lystigt, formanden holdt tale for ynglingen og sejl-sikkert-ambassadøren foreslog, at vi på sidste sejlads i sæsonen laver en øvelse tilsvarende den, der er lavet i Snekkersten Skotterup Sejlklub. Her har man gjort MOB-øvelsen autentisk, derved at det er en rigtig person, der skal bjerges i land. Du finder en lille film fra Snekkersten med mand-over-bord-øvelsen her.
Nu ser vi frem til aftenen, hvor vi skal øve os. Bliver det spiler- eller storsejlsfald, vi bruger til de mange våde kilo, der skal hives om bord. Virker redningsvesten? Hvem skal være figurant?

Der udover blev skålet og prisen for bedste fødselsdagskage blev overrakt, et smukt  håndlavet emaljekrus, speciel edition i anledning af festligheden. Kruset kan i øvrigt erhverves året ud ved henvendelse til din lokale fundraiser.

Alt i alt en dejlig aften, der lover godt for klubbens næste fem år.