Hjem » På et hængende hår

På et hængende hår

Sponsoraftale er ophørt, da nyoprettede aktive OK kort/profiler ikke er opfyldt iht. kontrakten. Sådan lød det på årets sponsorafregning fra OK, der trillede ind ad døren for nylig.

Det var jo en bedrøvelighed. Vi trænger så hårdt disse “småmønter”, der triller ind.
Lykkeligvis udviste OK’s distriktschef storsind og genindtrådte aftalen med os for det kommende år. For at vi kan fastholde aftalen fremadrettet, forudsætter det, at vi klarer at finde yderligere 10 venner, uvenner, koner, kærester (eller begge), naboer og kollegaer, der vil oprette OK-kort og støtte Norsminde Sejlklub.

Altså: Den gen-indgåede sponsoraftale med OK, betyder at du kan støtte Norsminde Sejlklub, hver gang du tanker benzin. Og vigtigst af alt, det koster dig ikke ekstra at støtte klubben – OK betaler beløbet. Har du allerede OK-kort tilknytte din sejlklub, fortsætter dette uantastet.

Du støtter vores klub med 5 øre/liter – uanset om du bestiller et OK Benzinkort eller betaler med dit Dankort i OK’s Tank & betal-app. Når du har tanket 500 liter, får klubben en ekstra bonus på 200 kr. SÅ: lad os give det en skalle i år, ikk?

• Bestil et OK Benzinkort på www.ok.dk/lokalsporten. Hvis du vælger at tanke med OK-appen, så finder du den i App Store eller Google Play.
  • Har du allerede et OK Benzinkort? Så ring til OK på 70 10 20 33 og fortæl dem, at du gerne vil støtte Norsminde Sejlklub nu. Og så sørger de for at ændre det.

Vil du vide mere? eller har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte fundraiseren, Helene.