Hjem » Firmasponsor

Firmasponsor

Måske du allerede har set det. Men nu fik Skolebåden endnu et logo på siden. Oddervognen har velvilligt og skønt sponsoreret midler til klubben mod reklamepladsen på siden af Den lille Røde. TAK for det. Al støtte luner.

Microsponsorater

I forhold til Microsponsorater er erfaringen, at det først og fremmest er medlemmernes private netværk, der kan bringes til at give micro-støtte. Netværk vil støtte, fordi de kender spørgeren. Derfor modtog tirsdagens kapsejladsdeltagere en lille folder, der kan gives til en nabo eller en kollega, når du beder ham/hende om at blive microsponsor for din klub. I håb om, at du bevarer frimodigheden og vover at spørge. Tak, fordi du tog imod folderen.

Jeg håber, du er med på at arbejde frem mod målet: 100 microsponsorer til NS hos Aura. Aktuelt mangler vi også to medlemmer, der er villige til at være microsponsor hos OK. Hold dig ikke tilbage. Der er flere små foldere at dele ud, hvis du mangler.