Hjem » Nyheder » – fra din Fundræser

– fra din Fundræser

en lille sommerhilsen fra din fundraiser

Om mikrosponsoraterne* skal du lige vide dette:

Aura

Aktuelt har vi 18 aktive støtter. Fire er nye og to er ophørt som mikrosponsorer. Tak til de nye, der har meldt sig på banen. Det er af stor værdi for klubben. Aura har annonceret at der fra oktober kører en kampagne, hvor vi får 50 kr ekstra for hvert nyt støttemedlem på Aura FællesEL. Dette som en erkendtlighed af det lange seje træk, der skal gøres for at opbygge en solid base af støttemedlemmer.

OK

I foråret fik vi aftalen annulleret p.g.a. for ringe tilgang til aftalen. Aftalen blev dog genforhandlet og kører nu videre. Den bedste historie i denne sammenhæng er, at vi i foråret var 17 personer, der var OK-mikrosponsorer. Antallet af aktive mikrosponsorer er nu steget til 43. Det må da siges at være eksplosiv vækst. Tak til jer, der bærer med på denne måde og stor tak til de af jer, der gav af jeres tid til til at mødes med Ok-konsulenten i Malling. Det lønner sig, som du ser. Altså OK-støtte via benzin, mobil og el.

DM-vine

Det kan godt være du er øl-drikker, eller at du ikke er til franske vine, men jeg kunne ønske, at du vil gøre dig ansvarlig for, at der bliver aftaget een kasse vin hos DM-vine i år. Vi er godt 50 medlemmer. Prøv lige at forestille dig en økonomisk indsprøjtning, det kunne give klubben, hvis vi hver især påtog os at sikre – på den ene eller den anden måde – at der blev solgt en kasse vin fra DM-vine. 15% af salgsprisen. Det er et ret flot afkast DM-vine giver klubben. Du kan fortælle om muligheden til hvem-som-helst du kender, og klubben får procenterne. Ikke af den der er i vinen, men af salgsprisen.

Mikrosponsoraterne*

Mikrosponsorater er sponsorpenge som udbyder (OK; Aura, DM-vine) giver Norsminde Sejlklub, hvis du som bruger af deres produkt knytter din betaling op på klubben. Spørg din fundraiser, hvis du er i tvivl. Du kan give ideen til enhver du kender, og de kan tilføje klubben lidt håndører for varer, de alligevel ville købe.
Vi sætter stor pris på disse mikrosponsorater. De er af uvurderlig værdi for klubben. Især fordi pengene ikke er øremærkede og fordi, du, der er mikrosponsor, ikke betaler ekstra for varen. Og fordi de små beløb henover et år, bliver til en ny påhængsmotor eller det der ligner.

For at holde gang i disse mønter, der hen over et år bliver til en pæn sjat penge, er din med-indsats vigtig. Stegte duer lander pr automatik jo ikke i munden.

I øvrigt

Derudover har de nye ejere i XL-Byg i Malling givet tilsagn om at købe reklameplads på klubbåden, hvorved klubben støttes med en mønt. Dejligt. Tak til de nye ejere for dette håndslag.

De store sponsormidler til køb af fast havnepalds til Lirekassen, er ikke landet hos os dette år. Endnu. Vi er ved at opfylde årskvoten af nej’er. 🙂

Fortsat god sommer. Vi ses vel på havet snart. Til en kapsejlads med MOB