Hjem » Vin, vind & vand

Vin, vind & vand

• har du overvejet muligheden for at drikke dig til sponsorstøtte for din klub?

Du får nu den mulighed, da DM-vine, Multebærvej 26, 8471 Sabro netop har indgået en aftale med Norsminde Sejlklub, hvor DM-vine udbetaler bonus til sejlklubben på 15% af køb foretaget hos DM-vine, når blot du i forbindelse med bestillingen siger “Norsminde Sejlklub”.

Målet for aftalen i indeværende år er, at klubben henter 6000,- kr. Det skulle ikke være en umulighed, og det er min bedste vurdering, at det kan endda ske uden de helt store anstrengelser 🙂

Vi er ca 50 medlemmer. Hvis her af os vil gøre os ansvarlig for et køb hos DM-vine på små 800,- inden årsskiftet, så er bonus’n på 6000,- hjemme. Vil du ikke selv købe vinen, så giv invitationen videre til din kvinde, din nabo, din arbejdskollega, din mor eller en anden med interesse i at drikke nedbrudte druer med farve og smag (citat fra ejeren af DM-vine). Husk blot at vedkommende skal nævne Norsminde Sejlklub i forbindelse med købet.
Her er ingen skjulte afgifter, intet tab hos nogen og bonus i forhold til vores aktivitet. Vi skal vel alligevel i gang med at hente hvidvinen og de lette sommervine hjem nu 🙂

DM-vine har et alsidigt og godt sortiment, som også min pengepung kan holde til og som mine smagsløg er vilde med. Der er passion for Burgogne og kærlighed til Provence i det lille firma i Sabro. Indehaveren af DM-vine, John Futtrup, har netop nu et tilbud med “En af hver – test fra sortimentet” med seks flakser Rhone til 600,- kr. Det er da en værdig start for at lære hans sortiment at kende. Du kan i øvrigt finde DM-vine på facebook, hvis du hærger der.

Tag godt imod muligheden og undlad ikke videregive chancen til én, du holder af og som kan udtale navnet på din yndlingssejlklub i forbindelse med købet.

kh din fund-ræser

Tags: