Hjem » Nyheder » Frisk fra Fundraiser

Frisk fra Fundraiser

Trods sommervarme sker her eet og andet i din sejlklub. Aktuelt får fundraiser dog kun afslag på ansøgninger; men vi ved jo, at den slags skal vi have flest af.

Aura

Til gengæld er der netop trillet en lille mønt ind fra trofaste medlemmer og medlemmers bekendte, der via Aura og el-forbruget støtter klubben. Det er blevet til godt 3000 kr ad denne vej, siden vi sidste år samme tid fik en opgørelse. Iøvrigt har firmaet skiftet navn til AURA FællesEl.

Ved du ikke, hvad det her handler om? så tjek indlægget om mikrosponsorater, hvor du får viden om og mulighed for at støtte din klub uden det koster dig andet end hvad du i forvejen betaler for dit strømforbrug.

OK-bensin

Vidste du, at det nu er blevet supernemt for dig at støtte din yndlingsklub. Nu kan du nemlig støtte med Dankortet.

Det eneste, du skal gøre, er at tilføje Dankortet som betalingsmiddel i OK’s gratis app. Så får din forening 5 øre pr. liter – præcis som du kender det fra OK Benzinkortet. Og en ekstra støtte på 200 kr., første gang medlemmet har tanket 500 liter.

Med OK’s Tank & Betal-app kan du både betale fra forsædet, finde nærmeste tank og blive siddende bag rattet, når bilen bliver vasket. Og uanset om du betaler med Dankort eller OK Benzinkort, får vi 5 øre pr. liter.
Du må gerne dele denne viden med din nærmeste familie. De kan nemlig støtte dig og din fritidsinteresse og yndlingsklub på samme måde.