Hjem » Nyheder » Røde Orm og Norsminde Sejlklub

Røde Orm og Norsminde Sejlklub

Hvad har Røde Orm og Norsminde Sejlklub med hinanden at gøre?

I virkeligheden ingenting. Men fra i dag og frem til udgangen af juni har de. Sagen er nemlig den, at hvis du er eller skaffer Aura Microsponsor nr 25 til sejlklubben, så vinder du en billet til friluftsforestillingen om Røde Orm som spilles i og omkring Moesgaard Museum i maj og juni. Skulle du være så uheldig at vinde uden at der er plads til forestillingen, får du et tilsvarende gavekort til Musikhuset i Århus. Konkurrencen løber til udgangen af juni dette år.
Jeg vil også minde dig om, at bliver du nr 20, der tilmelder sig sponsorstrøm med din sejlklub som modtager, så modtager du to billetter til Moesgaard Museum. Vi er faktisk ganske tæt på at være 20, der støtter.

Er du i tvivl om hvordan du tilmelder dig sponsorstrøm? Gå ind på aura.dk/bliv-elkunde eller kontakt din fundræser.