Hjem » Sailing Event 2018 – en klubaften

Sailing Event 2018 – en klubaften

Bådene er trukket på land for vinteren og der er ro på havnen. Det betyder mulighed for anden aktivitet. Brug for eksempel mandag den 19. december kl. 19.00 i Højskolens værft, Undervisningslokalet og mød

Per Hjerrild, Sailing Manager for VM 2018

Til august 2017 afholdes testevent i Egå, hvor en stor del af deltagerne ved verdensmesterskaberne i 2018 kommer til Aarhus for at prøve farvandet på Aarhus Bugten. For arrangørerne bliver det en test af deres setup for den største sejlsportsbegivend i Norden nogensinde: Sailing World Championship 30.7. – 12.8.2018 for alle olympiske bådklasser.

Kom og hør om de kommende, spændende arrangementer lige her i vores farvand – måske du får lyst til at være en del af teamet? Eller bare vil være tilskuer til de mange begivenheder på og ved vandet.

Vel mødt til en aften arrangeret i et samarbejde mellem Hou Bådelaug og Norsminde Sejlklub.